trip hop och starka byar av vind slår, slår, slår

Jag och min säl Juggo ligger superstenade på vardagsrumsgolvet, vi lyssnar på trip hop och äter upp den gågna veckans DN-bilagor i brist på annan proviant. Jag börjar vänja mig vid min roll som hövding i mitt hus, jag domderar med järnhand över allt och alla och diskmaskinen tuggar på, precis som planerat.

Igår hade jag hockeykväll i huset. Mycket testosteron, bröl och slagsmål. Jag lyckades dessutom betta helt rätt på resultatet av matchen, vilket blev 4-2 till Sverige mot Vitryssland. 2 kr totalt kammade jag hem, det är bara 999 998 kr mindre än 1 miljon. Så ser jag på saken. Glaset är inte halvtomt, den övre halvan är bara jävligt smutsig.

Dagens tips: Alla som har bil bör ge sig ut i trafiken för att kolla på snöstormen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0