Det luktar hat i Antons huvud. smadack, håll i er.

Nu får det baske mig vara nog med bajsnödiga statusuppdateringar på Facebook. JAG VEEEEET HÖRNI!!! Det var säkert stenkul att vara på festival, men jag och resten av min sekt bryr oss inte en sekund om hur kul någon tyckte att det var där eller hur stenhårt det kändes att vakna upp i ett 30-gradigt tält, och sedan sänka en burk ravioli kombinerat med en kvarting mintuu, HEEEEEEELVETE, någon har kissat ner tältet, hehe spårat... Tvätta er bakom öronen. Det räcker med att skriva att det var kul på festival, t.o.m. det är för mycket information för en antonist. Från rostiga uppdateringar till ringa misshandel i norra Stockholm. Igår var en utav mina sektmedlemmar på väg hem från ett grillkalas. Sitter ensam på en bänk vid stationen och väntar på bananen. självklart kommer något påtänt jävla chinosmonster fram och laddar på en saftig spark över smalbenen och vill sen fortsätta slåss. Det roliga med det här är att mina fördomar jag hade om denna moderna vilda western-stad uppfylldes så in i bänken igår. Nu har jag fan sett rån, misshandel, knarklagning och själv fått en doja i denna sköna del av norra Stockholm. Nu är hoppet fullkomligt ute för den platsen. p.s. åt helvete med det fula parkeringshuset. Tänker inte nämna namnet på platsen då jag inte ser det omöjligt att någon annan pajas därifrån skulle skicka torpeder efter mig. Jahapp, nehepp, skönt att få hata lite. Det var ett tag sen. Kom ihåg att hata är ett starkt ord, men fortfarande rätt skönt. peace out grillscout

Kommentarer
Postat av: Sara L.

Tummen upp.

2010-07-05 @ 17:11:15
URL: http://myheartneversays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0